Diário (4)
Druhá ČSFD projekcia v Bratislave
Po dlhých štyroch rokoch a troch mesiacoch opäť projekcia v našom pohlavnom meste. Hurá! Môj názor na film v komentári.
Tešíme sa opäť o štyri roky a tri mesiace.
Môj druhý maratón hororových filmov
Tentokrát som chodil do práce a neplánovane som pracoval aj cez víkend. Ale podarilo sa toto:
PO:
Ultimo mondo cannibale 2* - oproti slávnejšiemu kúsku neoslnil
Mamá 3* - malá jednohubka pred veľkou sestrou
UT:
Mama 4* - ach jáj! Ten koniec... :-( Ale zimomriavky boli.
The Texas Chain Saw Massacre 3* - klasika, ale viac nemôžem
ST:
Martyrs 4* - ach jáj! Ten koniec... :-( Bez zimomriavok. Takéto kusy mám najradšej.
ŠT:
The Texas Chain Saw Massacre 2 2* - horor alebo komédia? Zlý prepletenec oboch. Ale bavil som sa.
PI:
Sinister 4* - uff! Bolo mi jasné, kto je za tým, ale atmosféra bola aj tak mrazivá.
SO:
Leatherface: Texas Chainsaw Massacre III 3* - do tretice všetko rovnaké.
The Haunting in Connecticut 3* - jeden z TV. Tu ešte porozmýšľam, či nedám aj viac. Nápad dobrý, spracovanie tiež.
NE:
Still Life 4* - super nápad aj prevedenie. Po vzore Mama by to chcelo vymyslieť niečo väčšie...
Cannibal ferox 2* - aj toto je v tieni slávnejšieho
What We Do in the Shadows 4* - horor alebo komédia? Dobrá kombinácia oboch! Bavil som sa.
A to je všetko. Celkové skóre 10 veľkých a 2 kraťasy. Tentoraz neostal čas na nejaký amatérsky film z ČR/SR produkcie.
Špeciálnu úlohu som splnil niekoľkokrát. Ešte aj upíri od protinožcov pojedali ľudí...
Môj maratón hororových filmov
PO:
Cannibal Holocaust 4* - hnusná klasika (splnená špeciálna úloha).
Paese del sesso selvaggio, Il 2* - toto predsa nie je horor"!? Krok vedľa.
UT:
Pit and the Pendulum 3* - to ma nemôže vystrašiť.
Stepfather (1987) 3* - čakal som viac.
ST:
Spoločenstvo vlkov 3* - pekná rozprávka.
Stepfather II 3* - na rovnakej úrovni ako jednotka.
Sangre de unicornio 3* - plyšáky a jednorožci asi nie sú moja krvná skupina.
Saw (krátky) 5* - to sa inak nedá (LIVINGDEAD vďaka za titulky).
ŠT:
Stepfather III 2* - chvalabohu koniec série.
Cloverfield 5* - s chybičkami, ale inak tesne za Blair Witch.
Stepfather (2009) 3* - dobrý, ale zbytočný remake.
PI:
[Rec] 5* - zombie nemusím, ale toto bol nárez.
Neusínej! 1* - nemám slov...
SO:
Hannibal: Zrodenie zla 5* - som spokojný.
[Rec] 2 4* - kým v tom nebola cirkev, bolo to OK.
Někdo tam dole mě má rád 1* - straaaašne amatérske.
[REC]³: Génesis 3* - úroveň prudko padá.
NE:
Saint Ange 2* - jeden z TV bez pointy (alebo som nepochopil?).
Sette note in nero 3* - na giallo dosť málo gore.
[REC] 4: Apocalipsis 4* - škoda, že to nebolo FF.
Total Detox 2* - keby boli lepší herci, mohlo byť aj viacej.
Prvá ČSFD projekcia v Bratislave
Zúčastnil som sa prvej projekcie ČSFD v Bratislave. Film nebol žiadne terno, pozerať sa to však dalo. Bola to prvá lastovička a ja verím, že Pomo ešte niečo na východ od českého kráľovstva zorganizuje.